Blog

Miks part? Emotsioone pakkuva kaubamärgi lugu

Miks part? Emotsioone pakkuva kaubamärgi lugu

Kui ma oma poele sümbolit valisin, tahtsin leida midagi, mis tekitab soojust, rõõmu ja pisut nostalgiat. Midagi, mis paneb sind naeratama ka kõige tavalisemal päeval. Nii tekkis pardipoeg – mitte lihtsalt mänguasi, vaid mugavuse, lapseliku spontaansuse ja elurõõmu sümbol.

🦆 Pardipoeg puudutab meist igaüks.
Olime kõik kunagi lapsed, nautisime lihtsaid asju ja uskusime imedesse. Selles täiskasvanute murede maailmas tahan, et mu pood tuletaks inimestele meelde, et nende sees on ikkagi laps, kes väärib rõõmu.

🦆 Part on individuaalsuse sümbol.
Ta võib olla armas, nunnu, stiilne või naljakas – kuid ta jääb alati iseendaks. Nagu minu pood, kust leiab endale või kingituseks midagi erilist.

🦆 Pardipoeg on hoolitsus.
Minu bränd ei seisne ainult toodetes, vaid emotsioonides, detailides ja soovis muuta ostlemine nauditavaks. Iga tellimus on osa suurest loost, kus klient on oluline.

Valisin pardi, sest see paneb inimesed naeratama. Ja kui vähemalt üks inimene teda näeb ja soojust tunneb, siis oli see kõik seda väärt.

Tere tulemast [males] maailma, kus iga ost on väike rõõm!